Лондон розсудить: Співвласник «РосУкрЕнерго» судиться у Великобританії з українською газетою | Політичні новини з України: аналітика, прогнози, коментарі | DW | 17.12.2010
  1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages
Реклама

Україна

Лондон розсудить: Співвласник «РосУкрЕнерго» судиться у Великобританії з українською газетою

Бізнесмен Дмитро Фірташ, співвласник «РосУкрЕнерго», подав позов до одного з судів Лондона проти української англомовної газети Kyiv Post. Мільярдер звинувачує видання у наклепі і «створенні іміджу корумпованої особи».

Дмитро Фірташ

Дмитро Фірташ

Повідомлення про судовий процес першим розповсюдив головний редактор Kyiv Post Брайєн Боннер серед прибічників спільноти Kyiv Post у соціальній мережі Facebook. На сайті газети, тим часом, було розміщено копію самого позову, де Дмитро Фірташ звинувачує у наклепі на свою адресу видавництво Public Media, журналіста Джона Марона, редактора Брайєна Боннера і навіть власника газети Мохаммада Захура. Сама стаття, в якій Kyiv Post буцімто здійснює наклеп на бізнесмена, датується 2 липням 2010 року і розповідає про газові перепетії в Україні і роль компанії «РосУкрЕнерго», яку наполовину контролює Фірташ. В газеті зі звинуваченнями бізнесмена не погоджуються і закидають британському законодавству утиски вільної журналістики. Редактор Kyiv Post у розмові з Deutsche Welle назвав звинувачення пана Фірташа безпідставними, проте запевнив, що редакція готова виправитися і вибачитися, якщо буде доведено її неправоту.

Заклики змінити закони

Kyiv Post Zeitschrift Kiew Logo

Логотип Kyiv Post

При цьому пан Боннер зазначив, що не вважає розгляд справи за позовом українського бізнесмена проти української газети у Лондоні логічним. За його словами, Лондон уже давно перетворився на «світову столицю наклепу», адже британське законодавство дозволяє подавати позови до судів Великобританії за наклеп на будь-якого автора, якщо його стаття чи книжка стала доступною читачам на території Британії (в тому числі, в інтернеті). З цієї причини онлайн-версія Kyiv Post вже недоступна читачам у Сполученому Королівстві. Брайєн вважає за необхідне реформувати законодавство країни, аби подібних процесів не відбувалося надалі. Адже таким чином уможливлюється утиск вільної журналістики і погрози ЗМІ дорогими судовими розглядами. «У таких випадках має відбуватися суд громадської думки», - каже Брайєн.

На разі газета готується захищатися у суді власними силами. Судова тяганина може обійтися власникам у сотні тисяч доларів.

Автор: Данило Білик
Редактор: Дмитро Каневський

DW.COM

Реклама