Франція спіймала RT на викривленій подачі інформації в сюжеті про Сирію | Новини - актуальні повідомлення про події в світі | DW | 29.06.2018
  1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages

Новини

Франція спіймала RT на викривленій подачі інформації в сюжеті про Сирію

Російський телеканал RT у Франції розкритикували за викривлену подачу інформації в сюжеті про хімічну атаку в Сирії. Сам телеканал заявляє про технічну помилку.

Французький регулятор ЗМІ, Вища рада з аудіовізуальних засобів Франції (CSA), винесла попередження телеканалові RT France (раніше - Russia Today) за сюжет про Сирію. Про це йдеться в повідомленні відомства, опублікованому у четвер, 28 червня. Попередження винесено за "нечесність, неточну подачу інформації і відсутність різних точок зору".

Ідеться про сюжет під назвою "Імітація атак", який телеканал транслював 13 квітня 2018 року. Його автори заперечували, що в Східній Гуті в Сирії застосували хімічну зброю, та заявили про постановочний характер зйомок постраждалих від хіматаки. Перевірка CSA встановила, що в сюжеті слова сирійських очевидців переклали хибно - озвучування "геть не відповідало тому, що говорили насправді", цитує AFP. У заяві також вказано на необ'єктивний аналіз ситуації і на те, що RT France не представив різні точки зору.

Сам телеканал заявив, що в сюжеті сталася "технічна помилка", через яку на слова очевидців було накладено "не відповідний оригінальному аудіорядові усний переклад". У RT France підкреслили, що усунули помилку.

RT нерідко стикається з претензіями регуляторів, зокрема у Великобританії, Франції та США. Президент Франції Еммануель Макрон під час своєї передвиборчої кампанії називав російських мовників RT та Sputnik "органами пропаганди".

Дивитись відео 03:54

Закон про ЗМІ-"іноагентів" в Росії як спосіб покарання неугодних?

Аудіо й відео до теми

Реклама