Литва також заборонила трансляцію російського телеканалу RT | Новини - актуальні повідомлення про події в світі | DW | 08.07.2020

Познайомтесь з новою DW

Скористайтесь ексклюзивною можливістю ознайомитися з бета-версією нової DW. Своєю думкою Ви можете нам допомогти зробити нову DW ще кращою.

  1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages
Реклама

Новини

Литва також заборонила трансляцію російського телеканалу RT

У Вільнюсі мотивувати рішення тим, що телеканали групи RT підконтрольні Дмитру Кисельову, який перебуває в санкційному списку ЄС.

Литва заборонила трансляцію п'яти каналів RT

Литва заборонила трансляцію п'яти каналів RT

Литовська комісія з радіо і телебачення (ЛКРТВ) після рекомендацій міністерства закордонних справ Литви повідомила у середу, 8 липня, що забороняє трансляцію в країні п'яти телеканалів російського державного мовника RT через його зв'язок з Дмитром Кисельовим, проти якого запроваджені санкції ЄС.

"Це рішення мотивоване не порушеннями, а тим, що пан Кисельов перебуває в списку осіб, які підпадають під санкції ЄС. Таке ж рішення було ухвалено в Латвії, а тепер і в Литві", - повідомив голова комісії Мантас Мартішюс, передає агентство AP.

Як повідомляє агентство "Інтерфакс", рішення буде опубліковано і набуде чинності 9 липня, але в комісії прогнозують його оскарження. За словами Мартішюса, оскільки рішення припинити трансляцію ухвалено через санкції щодо Кисельова, а не через порушення з боку телеканалу, представники RT не брали участь у засіданні.

Читайте також: RT та Sputnik не пустили на конференцію зі свободи преси через дезінформацію

Заборона на трансляцію поширюється на п'ять різних телеканалів групи Russia Today: власне, сам RT, його версію RT HD, а також RT Spanish, RT Documentary і RT Documentary HD.

Дмитро Кисельов був включений до списку санкцій ЄС за його роль у поширенні кремлівської пропаганди на підтримку анексії Росією Криму в 2014 році та агресію на Донбасі. Він очолює державну медіагрупу "Россия сегодня", в яку входять інформаційне агентство "РИА Новости" і служба новин "Спутник", орієнтована на зарубіжну аудиторію.

Читайте також: Сурков, Кисельов, Рогозін - нова хвиля санкцій ЄС за окупацію Криму

Нагадаємо, Латвія заборонила мовлення семи каналів RT 30 червня. Формальною причиною країна також назвала той факт, що телеканалами володіє Дмитро Кисельов, який перебуває під санкціями Європейського Союзу.

У відповідь Кисельов звинуватив латвійського регулятора в "дурості" і "русофобії", запропонував Латвії вибачитися перед каналом і негайно повернути RT в ефір.

Путін 4.0: як фунціонує російська пропаганда (15.03.2018)