1. Перейти до змісту
  2. Перейти до головного меню
  3. Перейти до інших проєктів DW
У студії телеканалу "Дождь" (архівне фото)
У студії телеканалу "Дождь" (архівне фото)Фото: picture-alliance/AP
ЗМІ

В Україні заборонили російський телеканал "Дождь"

Стас Соколов
12 січня 2017 р.

Причиною рішення Нацради з питань телебачення і радіомовлення стало те, що "Дождь" показував карту Росії включно із Кримом.

https://p.dw.com/p/2Vhdy

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення України вирішила прибрати російський телеканал "Дождь" із переліку дозволених для трансляції на території країни. В опублікованому в четвер, 12 січня, рішенні регуляторного органу пояснюється, що "Дождь", який в Росії вважають критичним до влади, кілька разів показував карту РФ, на якій анексований Крим не був зображений частиною України.

На відповідному засіданні член Нацради Сергій Костинський заявив, що журналісти "Дождя" регулярно відвідують Крим. За його словами, це порушує українське законодавство, як і показ Криму частиною РФ, передає агенція "Українські новини".

Гендиректорка телеканалу Наталія Сіндєєва сказала, що шкодує про таке рішення. "Дождь", додала вона, змушений керуватися російським законодавством при показі карти РФ, а за конституцією Росії Крим є суб'єктом Російської Федерації.

Нацрада також виявила заборонену в Україні популяризацію російських силовиків у фільмах "Про що говорять чоловіки" та "Швидше за кроликів".

Мінінформполітики - міністерство без стратегії?

Пропустити розділ Більше за темою

Більше за темою

Пропустити розділ Близькі теми
Пропустити розділ Топтема

Топтема

Танк Leopard 2

У першій хвилі ЗСУ отримає 120-140 західних танків - Кулеба

Пропустити розділ Більше публікацій DW

Більше публікацій DW

На головну сторінку