У Киргизстані та Туркменістані відключили канали ″Россия-1″ і ″Звезда″ | Новини - актуальні повідомлення про події в світі | DW | 27.05.2022

Познайомтесь з новою DW

Скористайтесь ексклюзивною можливістю ознайомитися з бета-версією нової DW. Своєю думкою Ви можете нам допомогти зробити нову DW ще кращою.

  1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages
Реклама

Новини

У Киргизстані та Туркменістані відключили канали "Россия-1" і "Звезда"

Через санкції, запроваджені Заходом проти РФ через війну в Україні, доступ до низки російських телеканалів заблокували в Киргизстані та Туркменістані.

Російської пропаганди поменшало у телевізорах киргизів та туркменів

Російської пропаганди поменшало у телевізорах киргизів та туркменів

У Туркменістані призупинили мовлення російських пропагандистських телеканалів "Россия-1" та "Звезда", які транслював найбільший в країні ліцензований оператор зв'язку "Ашхабадська міська телефонна мережа".

Оператор пообіцяв найближчим часом організувати резервну трансляцію, повідомляє в п'ятницю, 27 травня, російське агентство "Інтерфакс".

Раніше цього дня стало відомо, що окремі російські телеканали тимчасово заблокували й у Киргизстані. Там призупинили трансляцію каналів "Россия-24", "Россия Культура" та "Звезда"

Киргизька телекомунікаційна компанія "Акнет" повідомила на своєму сайті, що мовлення телеканалів Всеросійської державної телевізійної та радіомовної компанії (ВДТРК) призупинили в односторонньому порядку на міжнародних супутниках через ухвалення в низці країн законодавчих обмежень щодо поширення загальноросійських каналів. Там заявили, що проводять роботи з організації резервного мовлення. Водночас мовлення інших російських телеканалів, таких як "Первый канал", "РенТВ", "НТВ", СТС, ТНТ тощо, продовжується.

Санкції проти ВДТРК

Після російського повномасштабного вторгнення в Україну санкції проти ВДТРК, її керівництва та співробітників запровадили Європейський Союз, Великобританія, Австралія та інші країни.

У США під санкції потрапили "Первый канал", "Россия-1" та НТВ. У зв'язку зі штрафними заходами власники супутників в односторонньому порядку почали вимикати мовлення цих телеканалів.

Читайте також: Нова Зеландія запровадила санкції проти російських пропагандистів

Проросійські демонстрації у Німеччині: хто підтримує Путіна і чому це не забороняють? (04.05.2022)