1. Перейти до змісту
  2. Перейти до головного меню
  3. Перейти до інших проєктів DW
Polen Warschau TVP Fernsehsender Zentrale Schriftzug
Фото: picture-alliance/dpa/NurPhoto/K. Dobuszynski

Польському каналу TVP закинули поширення пропаганди

Стас Соколов
29 січня 2016 р.

Рада телерадіомовлення у Варшаві звинуватила польського телемовника TVP у "однобокості та поширенні пропаганди". Французький канал Arte призупинив з TVP співпрацю.

https://p.dw.com/p/1HlvJ

Рада телерадіомовлення Польщі закидає службі новин телекомпанії TVP "однобокість та поширення пропаганди". У заяві регулятора, поширеній у п'ятницю, 29 січня, TVP звинувачується, зокрема, у негативному висвітленні подій у Німеччині.

Експерти Ради перевірили передачі служби новин TVP і дійшли висновку, що в них порушуються принципи плюралізму та нейтральності. Так, протягом одного дня з семи новин про Німеччину шість висвітлювали її з негативного боку, оскільки презентували думку "багатьох осіб з радикальних політичних кіл". Для виходу з ситуації Рада запропонувала створення незалежного органу контролю "задля уникнення пропаганди, наближеної до позиції уряду".

Як відомо, після зміни 12 січня головного програмного редактора суспільно-правового мовника TVP, редакційна політика телекомпанії змінилась у бік проурядової. Представники правлячої націонал-консервативної партії "Право і справедливість", в свою чергу, заявляють, що суспільні мовники за попереднього уряду займались "пропагандою" на користь партії "Громадянська платформа". Прем'єрка Беата Шидло додала, що новини нарешті робитимуть "з діловим підходом".

Arte призупинив співпрацю з TVP

Крім того, у п'ятницю про припинення співправці з польським суспільно-правовим мовником заявив французький телеканал Arte. Причиною розриву співпраці культурний телеканал назвав ухвалений нещодавно у Польщі закон про засоби масової інформації. Співвиробництво програм призупинено до того часу, "поки Arte не переконається, що у Польщі гарантруються свобода думки і слова, редакційний плюралізм, а також незалежність супільно-правового телебачення у Польщі". Як зазначило у листі до TVP керівництво Arte, на відновлення співпраці французький канал сподівається протягом найближчих місяців.

Нагадаємо, 31 грудня 2015 року попри критику з боку Єврокомісії та невдоволення громадськості польський сенат підтримав новий закон, який посилює контроль за державними ЗМІ у Польщі. Згодом чотири топ-менеджери телекомпанії TVP - директори каналів TVP 1, TVP 2, TVP Kultura, а також директор інформагенції Telewizyjna Agencja Informacyjna - подали заяви на звільнення.

Пропустити розділ Більше за темою

Більше за темою

Більше публікацій
Пропустити розділ Близькі теми
Пропустити розділ Топтема

Топтема

Джо Байден

Байден не збирається говорити з Путіним

Пропустити розділ Більше публікацій DW

Більше публікацій DW

На головну сторінку