Державний телеканал Греції відновлює мовлення… без журналістів | Політичні новини з Європи: аналітика, прогнози, коментарі | DW | 11.07.2013
  1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages

Європа

Державний телеканал Греції відновлює мовлення… без журналістів

У Греції відновлено мовлення державної телерадіокомпанії ERT, закритої місяць тому рішенням уряду. Утім, звільнені співробітники "старого" ERT називають запущений телеканал "піратським".

Замість чорної картинки у середу, 10 липня, на частотах телеканалу ERT вперше за останній місяць щось показували. З перебоями у вечірньому ефірі транслювався старий художній фільм. У четвер зранку, як повідомляє afp, на цій частоті видно лише різнокольорові хвилі, глобус і логотип "EDT", що є абревіатурою від назви "Грецьке суспільне телебачення". Закритий місяць тому телеканал мав назву ERT – Державне телебачення Греції.

Як повідомляє інформаційна агенція dpa, перші спроби відновити мовлення здійснюються з маленької приватної телестудії у передмісті Афін. Урядовці заявляють, що вже восени планують запустити повноцінну ефірну сітку. Поки ж EDT показуватиме фільми та серіали, а новини виходитимуть лише у вигляді субтитрів.

Реакцією на закриття ERT став генеральний страйк

Реакцією на закриття ERT став генеральний страйк

"Піратський" телеканал?

Тим часом 2700 співробітників державної телерадіокомпанії, звільнені місяць тому раптовим рішенням уряду, продовжують страйк у штаб-квартирі ERT. Страйкарі випускають під старою назвою телеканал в інтернеті, а запущений на їхніх частотах канал називають "піратським", передає afp. Співробітники ERT закликали колег з приватних телеканалів у четвер, 11 липня, провести п'ятигодинний страйк солідарності.

Мета уряду – відновити мовлення державного телеканалу "у більш компактному вигляді", повідомив держсекретар Пантеліс Капсис. Коли вийдуть в ефір державні радіостанції, поки невідомо. У середині червня уряд оголосив про негайне закриття державної телерадіокомпанії. 2700 її співробітників втратили роботу. Припинили мовлення три телеканали, один супутниковий канал, три загальнонаціональних і 19 регіональних радіостанцій.

Штаб-квартира закритого телеканалу

Штаб-квартира закритого телеканалу

"Подавайте заявки на конкурс"

Закриття державної телерадіокомпанії обернулося масштабним страйком по всій країні та урядовою кризою. З урядової коаліції вийшла одна з партій. Новий кабінет міністрів сформували дві інші партії. Утім, новий уряд спирається на дуже хитку більшість у декілька голосів.

Співробітники ERT не збираються припиняти страйк, доки уряд не відновить їх на роботі, повідомляє dpa. Страйкарі зайняли штаб-квартиру телерадіокомпанії, тому уряду й доводиться користуватися послугами приватної студії. У свою чергу, держсекретар Капсис закликав звільнених співробітників ERT припинити страйк і подавати заявки на працевлаштування у новій телерадіокомпанії. Відбір відбудеться "на конкурсній основі". Очікується, що кількість співробітників EDT буде у рази меншою. Урядовці пояснюють необхідність скоротити штат державної телерадіокомпанії вимогами міжнародних кредиторів до заощадження бюджетних коштів. Штат ERT міністри називають "роздутим", а співробітників телерадіокомпанії - "розбещеними незаслуженими привілеями". В уряді приписують державній телерадіокомпанії марнування 300 мільйонів євро на рік.

DW.COM

Аудіо й відео до теми

Реклама