Spiegel, New York Times та інші газети критикують Wikileaks | Політичні новини з Європи: аналітика, прогнози, коментарі | DW | 02.09.2011
  1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages

Європа

Spiegel, New York Times та інші газети критикують Wikileaks

Провідні західні друковані видання піддали критиці дії інтернет-платформи Wikileaks за відкриття необмеженого доступу до архіву депеш держдепартаменту США. Про це сказано у спільній заяві.

Сайт Wikileaks

Сайт Wikileaks

Німецький журнал Spiegel, американська газета New York Times, британська Guardian та іспанська El Pais у п’ятницю, 2-го вересня, у спільній заяві піддали Wikileaks суворій критиці. Видання засудили рішення інтернет-платформи повністю відкрити доступ до депеш держдепартаменту США. На думку газет, які раніше співпрацювали з Wikileaks та оприлюднювали надані сайтом матеріали, це може загрожувати джерелам інформації. Приводом стало рішення Wikileaks повністю відкрити базу даних інформації з американських посольств – у тому числі з іменами тих, хто надав інформацію дипломатам США. За оцінками американських ЗМІ, ідеться про приблизно 100 осіб.

Пароль у книзі

Wikileaks «втратив багато довіри», сказав агентству dpa шеф-редактор німецького журналу Spiegel Ґеорґ Масколо. За його словами, захист джерел інформації був від самого початку надзвичайно важливим.

Сайт Wikileaks пояснив рішення відкрити архіви тим, що ця інформація вже з’явилася в інтернеті, тому, мовляв, не було сенсу приховувати те, що вже стало відомо. Одне з джерел поширення – книжка британського журналіста Девіда Лея, в якій він оприлюднив пароль доступу до архіву. Лей і засновник інтернет-платформи Wikileaks Джуліан Ассанж спочатку були партнерами, але після звинувачень у зґвалтуванні на адресу Ассанжа вони розірвали ділові стосунки. Тепер вони звинувачують один одного, а Лей пояснює рішення оприлюднити пароль тим, що, на його думку, цей пароль був чинним лише на короткий період часу.

Близько 250 тисяч документів для внутрішнього користування держдепартаменту США з’явилися в інтернеті 2010 року.

Роман Гончаренко / dapd / dpa / rtr
Редактор: Леся Юрченко

 

DW.COM

Реклама