Euronews припинив мовлення українською | Новини - актуальні повідомлення про події в світі | DW | 21.05.2017
  1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages

Новини

Euronews припинив мовлення українською

Українська служба телеканалу Euronews припинила мовлення. Це сталось у неділю о 19 годині за київським часом.

Телеканал Euronews припинив мовлення українською

Телеканал Euronews припинив мовлення українською

Міжнародний телеканал Euronews працюватиме відтепер без української служби. Про припинення мовлення українською повідомила в неділю, 21 травня, редакція української служби телеканалу на сторінці в соціальній мережі Facebook. "Євроньюз припинив мовлення українською о 19:00 за Києвом у неділю 21 травня 2017 року. Дякуємо усім, хто дивився і читав наші матеріали", зазначається в повідомлені.

Договір про створення української версії між Національною телекомпанією України (НТКУ) і міжнародним телеканалом було укладено в жовтні 2010 року, нагадує інформагенція "Інітерфакс-Україна". Euronews розпочав цілодобове мовлення українською у серпні 2011 року. Функціонування української редакції телеканалу щороку обходилося НТКУ приблизно у 5,5 мільйона євро. Коли 2014 року державну телекомпанію очолив Зураб Аласанія, НТКУ вже заборгувала Euronews за ліцензійною угодою приблизно 11 мільйонів євро.

У 2014 році нове керівництво Держкомтелерадіо та НТКУ ініціювало припинення відносин як невигідне з фінансової точки зору для української сторони, а також через неможливість впливати на контент української версії Euronews.

У липні 2016 року в розмові з DW Аласанія розповів, що контракт 2010 року між НТКУ та Euronews було укладено на шість років, що було порушенням законодавства, адже державні установи не мають права укладати угоди більш ніж на рік.

17 жовтня 2016 року Господарський суд Києва постановив стягнути НТКУ 10,59 мільйонів євро на користь компанії Euronews. Однак НТКУ оскаржила це рішення в суді вищої інстанції. У квітні 2017 року Київський апеляційний господарський суд відмовив у задоволенні апеляції ПАТ "Національна громадська телерадіокомпанія України" як правонаступниці НТКУ за позовом компанії Euronews про стягнення боргу.

Дивитись відео 01:52
Now live
01:52 хв

Cвобода преси в Україні: чотири найбільші проблеми за останній рік (03.05.2017)

Аудіо й відео до теми

Також за темою