″Триколор ТВ″ припинив показувати телеканал ″Дождь″ | Політичні новини з Європи: аналітика, прогнози, коментарі | DW | 10.02.2014
  1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages

Європа

"Триколор ТВ" припинив показувати телеканал "Дождь"

Один із найбільших російських супутникових операторів припинив трансляцію телеканалу "Дождь". Товариство захисту прав споживачів подало до суду позов на операторів, які відключили "Дождь".

"Триколор ТВ" - один із найбільших російських супутникових операторів - припинив показувати телеканал "Дождь" у понеділок, 10 лютого. Раніше телеканал опинився під прицілом нищівної критики за проведене опитування на тему, чи варто було здати блокадний Ленінград німцям під час Другої світової війни, щоб урятувати тисячі життів.

Про намір відключити "Дождь" від пакетів телемовлення компанія "Триколор ТВ" оголосила тиждень тому, нагадує інформаційна агенція РІА "Новини". Причиною цього оператор назвав "невідповідність редакційної політики телеканалу принципам формування цих пакетів". 29 січня трансляцію "Дождя" вже припинили оператори "Ер-Телеком", "Акадо", "НТВ+", "Ростелеком", "Білайн ТВ" та "Континент ТВ".

Тим часом Товариство захисту прав споживачів подало до суду позов у зв'язку з відключенням трансляції телеканалу "Дождь" у кабельних мережах, повідомляє агенція "Інтерфакс". У позовній заяві Товариство вимагає зобов'язати відповідачів припинити протиправні дії - відключення телеканалів "Дождь" і "Дождь HD", які входять до платних пакетів. На думку позивача, кабельні оператори порушують умови договору, не запропонувавши споживачам адекватної компенсації за зниження якості послуг.

В ОБСЄ занепокоєні "обмеженням плюралізму ЗМІ"

Занепокоєння з приводу відключення операторами телеканалу "Дождь" минулого тижня висловила представниця з питань свободи ЗМІ Організації з безпеки та співробітництва в Європі Дуня Міятович. "Ця організована кампанія може негативно вплинути на ЗМІ та серйозно підірвати плюралізм засобів масової інформації в Росії", - зазначено у прес-релізі Міятович, опублікованому на її сайті 5 лютого.

Представниця ОБСЄ назвала відключення телеканалу акцією з обмеження плюралізму ЗМІ та нагадала, що ні прокуратура, ні Роскомнагляд, перевіривши діяльність "Дождя", не знайшли правових підстав для введення санкцій проти нього.

"Для російської влади "Дождь" - мов кістка в горлі"

Дивитись відео 01:41
Now live
01:41 хв

Звіт "Репортерів без кордонів" про слухняне російське телебачення

Голова німецького відділення громадської організації "Репортери без кордонів" Кристіан Мір вважає, що владі в Росії не потрібен опозиційний телеканал. "Для російської влади "Дождь" однозначно - мов кістка в горлі, оскільки канал дотримується принципів незалежного і критичного мовлення", - сказав він у коментарі DW. На думку експерта, російське керівництво в цьому не зацікавлене, особливо під час Олімпійських ігор у Сочі."Використання опитування про блокаду Ленінграда як приводу, щоб відключити канал від кабельних мереж, цілком вписується в цю логіку", - підсумував представник "Репортерів без кордонів".

Аудіо й відео до теми