Руперт Мердок випустив ″реінкарнацію″ скандального таблоїду | Політичні новини з Європи: аналітика, прогнози, коментарі | DW | 26.02.2012
  1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages

Європа

Руперт Мердок випустив "реінкарнацію" скандального таблоїду

У Великобританії у неділю, 26 лютого, побачив світ перший номер таблоїду "The Sun on Sunday". Газета стане наступницею скандальної "News of the World".

"У неділю буде Сонце, і це не прогноз погоди!", - саме під таким рекламним гаслом з грою слів газетники австралійського медіа-магната Руперта Мердока готували читачів до появи першого номера видання "The Sun on Sunday ". Газета прийшла на зміну іншому скандальному проекту Мердока - "News of the World", яку було закрито торік у липні через мега-скандал з прослуховуванням журналістами видання приватних розмов зірок, політиків та пересічних британців-жертв терактів. Наймаючи приватних детективів, репортери полювали за сенсаціями без огляду на законність власних дій чи морально-етичні норми.

Після закриття "News of the World" через 168 років існування цього тижневика на недільному газетному ринку Британії утворився певний вакуум, адже видання Мердока лідирувало у цьому сегменті, а читачі, що полюбляють "бульварне чтиво", природно, не переключилися на серйозну аналітику, яку пропонує у вихідні, наприклад, "Sunday Times".

Ризикований крок

До кіосків надійшло 3 мільйони примірників

До кіосків надійшло 3 мільйони примірників

Натомість газета "Sun", яка виходить у будні, є однією з наймасовіших у Сполученому Королівстві, тож, на думку медіаекспертів, Мердок зробив правильну ставку на створення недільного випуску тиражної газети. Хоча дехто вважає цю ініціативу ризикованою.

У неділю до кіосків Великобританії надійшло близько 3 мільйонів примірників нової "бульварщини" за ціною 50 пенсів за примірник. Руперт Мердок сказав, що буде задоволений, якщо буде продано принаймні 2 мільйони копій.

Недільний випуск на вигляд нічим не відрізняється від традиційної "Sun" - пікантні історії, топ-моделі, політики, зірки шоу-бізнесу на відпочинку й великі світлини. Утім, від сенсаційних секс-скандалів та "вбивчих" викриттів нова газета дистанціювалася, помітили медіа-оглядачі. Все вказує на те, що "The Sun on Sunday" має стати, за задумом видавців, тижневиком для всієї родини, з особливим апелюванням до жіночої читацької аудиторії. Так, на першій сторінці вміщено інтерв’ю з британською телеведучою Амандою Холден, яка розповідає, що ледь не померла при народженні дитини. Тим не менше, фотографії жінок-топлес нікуди з нової газети не поділися.

Запевнення у добропристойності

Останній випуск News of the World вийшов у липні 2011-го

Останній випуск News of the World вийшов у липні 2011-го

Тим не менше, журналісти видання пообіцяли читачам, що дотримуватимуться загальних етичних правил. "Ви зможете довіряти нашим журналістам, які під час підбору новин дотримуватимуться правил добропристойності", - ідеться у редакційному вступі.

Друк першого номера газети Роберт Мердок патронував особисто у друкарні в Броксбурні. Він прилетів до Лондона 10 днів тому, аби розібратися в арештах 10 журналістів газети "Sun", яких підозрюють у підкупі посадовців. "Ми вважаємо їх невинними, доки не буде доведено зворотне", - зазначають у виданні.

50 жертв скандалу "News of the World" вже отримали від видання компенсації. Одначе у судових інстанціях залишаються на розгляді ще десятки інших справ проти журналістів та керівництва закритого видання.

Дмитро Каневський / dpa, afp
Редактор: Христина Ніколайчук

DW.COM

Реклама