Влада Єгипту заблокувала десятки новинних сайтів | Новини - актуальні повідомлення про події в світі | DW | 25.05.2017
  1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages

Новини

Влада Єгипту заблокувала десятки новинних сайтів

Під заборону у Єгипті потрапив 21 інформаційний інтернет-ресурс, яких влада країни обвинуватила у підтримці тероризму та у поширенні "фейкових" новин.

Серед заборонених у Єгипті ресурсів - сайт телеканалу Al Jazeera

Серед заборонених у Єгипті ресурсів - сайт телеканалу Al Jazeera

Влада Єгипту у середу, 24 травня, заборонила 21 інформаційний інтернет-ресурс, звинувативши їх у підтримці тероризму та у поширенні "фейкових" новин. Серед ресурсів, які потрапили під заборону, є сайт базованого у Катарі телеканалу Al Jazeera, а також відомий єгипетський незалежний новинний ресурс Mada Masr.

Як зазначає агентство Reuters, ця заборона сайтів вирізняється своїми масштабами, а також тим, що вперше рішення про блокування сайтів було офіційно ухвалене на державному рівні. Раніше ті чи інші веб-ресурси у Єгипті блокувались та були недоступними для користувачів, проте влада країни офіційно не визнавала їхнє блокування адміністративними методами.

Reuters з посиланням на джерела в органах безпеки Єгипту повідомляє, що причиною блокування сайтів стало те, що вони пов'язані із забороненим у Єгипті рухом "Брати-мусульмани", який підтримується Катаром.

У середу аналогічні заходи стосовно вебсайтів були застосовані владою Саудівської Аравії та Об'єднаними Арабськими Еміратами. Зокрема, ними була заблокована робота сайту каналу Al Jazeera. Причиною заборони стали коментарі еміра Катару з критикою зовнішньої політики Сполучених Штатів Америки, які, як стверджує влада Катару, були "фейковими" та були поширені хакерами. Попри це, ці заяви були процитовані державними медіа Саудівської Аравії та ОАЕ.

Дивитись відео 02:15
Now live
02:15 хв

"Брати мусульмани" продовжуватимуть боротьбу

Аудіо й відео до теми