Білоруського журналіста оштрафовано за співпрацю з DW | Політичні новини з Європи: аналітика, прогнози, коментарі | DW | 08.10.2014
  1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages
Реклама

Європа

Білоруського журналіста оштрафовано за співпрацю з DW

Штраф у еквіваленті близько 500 євро фрілансер Олександр Бураков з міста Могильов буде змушений заплатити за статтю, опубліковану на сайті німецької медіакомпанії DW.

Суд визнав Олександра Буракова винним у незаконному виготовленні продукції засобу масової інформації

Суд визнав Олександра Буракова винним у "незаконному виготовленні продукції засобу масової інформації"

Суд Ленінського району міста Могильов в середу, 8 жовтня, ухвалив рішення оштрафувати місцевого фрілансера Олександра Буракова на суму, еквівалентну майже 500 євро. В постанові суду говориться, що він "незаконно виготовив продукцію засобу масової інформації під назвою "Стежиною контрабандиста: чи працюють російські санкції в прикордонні", яку 25 серпня 2014 року було опубліковано на офіційному сайті німецького ЗМІ Deutsche Welle".

Провину не визнав

На суді журналіст свою провину не визнав та назвав рішення про штраф незаконним. Він повідомив DW, що має намір опротестувати постанову судді Олени Волкової у вищих інстанціях. Бураков також розповів, що суд в Могильові тривав два дні. За його словами, напередодні суддя Волкова вивчала надані міліцією 500 роздруківок текстів статей, зчитаних з жорсткого диску комп’ютера, який вилучили у фрілансера під час обшуку 16 вересня.

При цьому Бураков наголосив, що на суді так і не було наведено доказів того, що в його комп’ютері було збережено матеріал з назвою "Стежиною контрабандиста: чи працюють російські санкції в прикордонні", за який журналіста притягнули до адміністративної відповідальності та оштрафували. Крім того, на думку фрілансера, в суді не було доведено, що він особисто редагував та розміщував статтю на сайті DW. Вирок білоруському журналісту вже піддали критиці в ОБСЄ.

Згідно з даними білоруського правозахисного центру "Весна", в Білорусі вже пройшли кілька судів над журналістами, чиї матеріали було опубліковано в іноземних ЗМІ. В Гродно 7 жовтня вдруге цього року було оштрафовано фрілансера Андрія Мелешко за інформацію для радіо "Радыё Рацыя", яке ретранслюється на територію Білорусі з Польщі. Раніше за аналогічними звинуваченнями були оштрафовані ще троє журналістів.

DW.COM

Реклама