Rusija zabranila emitovanje programa Deutsche Welle-a | NRS-Import | DW | 03.02.2022
  1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages
Reklama

Rusija

Rusija zabranila emitovanje programa Deutsche Welle-a

Rusija je zabranila emitovanje programa Deutsche Welle-a, njemačkog RTV-kanala za inostranstvo. Taj potez je reakcija na zabranu emitovanja programa na njemačkom jeziku državnog ruskog kanala RT DE.

Ministarstvo vanjskih poslova Rusije naredilo je zatvaranje dopisništva DW u Moskvi i povlačenje akreditacija novinarima DW-a. Zabranjena je distribucija programa Deutsche Welle-a na ruskom jeziku putem satelita i svih ostalih kanala, saopšteno je iz ministarstva. Osim toga, pokreće se postupak za proglašenje Deutsche Welle-a "stranim agentom". Daljnji koraci bit će uskoro objavljeni, navodi se u saopštenju.

- pročitajte i ovo:  Rusija prijeti njemačkim medijima

Moskva uzvratila

Ovom odlukom Rusija je reagovala na zabranu emitovanja programa na njemačkom jeziku svoje državne televizije RT DE. Vlada u Moskvi je to nazvala napadom na slobodu mišljenja i  izražavanja i zaprijetila da će adekvatno uzvratiti.

"Situacija je vrlo jasna: ruskoj medijskoj kompaniji, rekao bih i međunarodnoj medijskoj kući, zabranjeno je emitovanje u Njemačkoj. Ovo je ništa manje do napad na slobodu mišljenja", rekao je glasnogovornik Kremlja Dmitrij Peskov, kako prenosi novinska agencija Interfax.

Schild von RT Deutsch in Berlin

RT DE nije dobila dozvolu za emitovanje u Njemačkoj

U Njemačkoj je regulatorna Komisija za dozvole i nadzor (ZAK) u srijedu zabranila distribuciju televizijskog programa RT DE. Kao razlog je naveden nedostatak dozvole za emitovanje.

Na sastanku sa svojim kolegom Sergejem Lavrovom u Moskvi u januaru, savezna ministrica vanjskih poslova Annalena Baerbock jasno je dala do znanja da rad ruske državne TV-stanice nije dopušten u Njemačkoj.

RT – ranije Russia Today - emituje program na šest jezika i tvrdi da njen program na njemačkom jeziku doprinosi raznolikosti mišljenja u Evropi. Kritičari, s druge strane, optužuju RT da je glasnogovornik Kremlja i da širi dezinformacije i propagandu.

Pratite nas i na Facebooku, na Twitteru, na YouTube, kao i na našem nalogu na Instagramu.