1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages

Новини

Frankfurter Allgemeine Zeitung закидає "5 каналу" Порошенка податкові махінації

"5 канал" виплачує зарплату працівникам із нелегальних кас, щоб ухилитися від сплати податків, пише німецька газета Frankfurter Allgemeine Zeitung. Це виданню підтвердили семеро колишніх та нинішніх журналістів каналу.

5 канал Порошенка підозрюють у податкових махінаціях - журналісти каналу, за даними ЗМІ, отримують сіру зарплату

Петро Порошенко

Дедалі більше журналістів приватної телекомпанії "5 канал", яка належить українському президентові Петру Порошенку, повідомляють про "сірі зарплати", які вони, за їхніми твердженнями, отримують на паралельні банківські картки разом із офіційною зарплатою. Про це повідомляє німецька газета Frankfurter Allgemeine Zeitung в четвер, 1 грудня.

DW.COM

Семеро теперішніх та колишніх працівників редакції "5 каналу" підтвердили газеті, що вже кілька років отримують гроші за системою подвійної бухгалтерії на різні банківські картки. На одну картку надходить офіційна зарплатня, сума якої часто дорівнює мінімальній, зафіксованій в українському законодавстві, а на іншу - вища сума неофіційної зарплати, отримання якої не потребує розписки. Раніше неофіційна частина виплачувалася готівкою "в конвертах", повідомили журналісти газеті.

Адміністрація президента України у відповідь на запит видання заявила, що коментар на цю тему може дати тільки "5 канал". Серед іншого німецьке видання поцікавилося, чи відомо президентові Порошенку про ймовірні "сірі доходи" на його телеканалі. Прес-секретарка телеканалу Олександра Матіос телефоном підтвердила отримання запитань від газети та пообіцяла відповісти, однак реакції після цього не було. Головний редактор каналу Володимир Мжельський не відповів німецьким журналістам ні телефоном, ні електронною поштою.

Двоє журналісток телеканалу, Оксана Гриценко та Ксенія Новікова, погодилися виступити в якості свідків під власними іменами, зазначає газета. Інші п'ятеро співробітників надали перевагу нерозголошенню їхніх імен. Жоден інший член редакції, з якими спілкувалася Frankfurter Allgemeine Zeitung, не спростував інформацію про неофіційну частину зарплатні на "5 каналі", зазначається в повідомленні видання.

Дивитись відео 02:16

Порошенко: я ніколи не обіцяв продати "5 канал"

Аудіо й відео до теми