У Молдові закрили близький до комуністів телеканал | Політичні новини з Європи: аналітика, прогнози, коментарі | DW | 07.04.2012
  1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages

Європа

У Молдові закрили близький до комуністів телеканал

У молдовського телеканалу NIT, який підтримує опозиційних комуністів, забрали ліцензію через «незбалансованість інформаційних випусків». Комуністи звертатимуться до Ради Європи.

«Відкликання ліцензії – це серйозний удар по демократії», - заявив на прес-конференції у Кишиневі депутат від Партії комуністів Едуард Мушук. Парламентарій заявив, що партія шукатиме підтримки міжнародної спільноти, аби відновити мовлення телеканалу. Директор NIT Аделла Райлян повідомив, що оскаржуватиме постанову комітету у суді.

Координаційна рада з питань телебачення і радіомовлення ухвалила рішення про відкликання ліцензії у четвер, п’ятого квітня. Голова ради Маріан Показний заявив, що телеканал NIT систематично порушує законодавство, ігнорує закони і приписи ради, грубо порушує принцип плюралізму думок і рівновіддаленого висвітлення подій. За словами Показного, очолюваний ним орган протягом трьох років вів роз’яснювальну роботу з телеканалом через недотримання приписів, використавши всі передбачені законом заходи – від попередження до штрафів.

Мовники повинні дотримуватися принципу політичного і соціального плюралізму

Мовники повинні дотримуватися принципу політичного і соціального плюралізму

Критика державного керівництва

Рішення про позбавлення впливового каналу ліцензії було ухвалено після заслуховування чергового моніторингового звіту, в якому аналізувалися випуски новин. Згідно з висновками Координаційної ради, NIT «закликає до соціального збурення та міжетнічної ворожнечі, виставляє у негативному світлі діяльність державного керівництва і просуває політичні гасла Партії комуністів», - цитує рішення комітету агенція «Інтерфакс». Агенція нагадує, що серед акціонерів телеканалу – син голови Партії комуністів, екс-президента Молдови Володимира Вороніна.

NIT різко критикує у своїх випусках уряд, сформований Альянсом за Європейську інтеграцію 2009 року. Законодавство Молдови, зазначає Reuters, вимагає від мовників дотримуватися принципу «політичного і соціального плюралізму» у своїх інформаційних випусках, а також надавати провладним і опозиційним партіям рівний ефірний час для висвітлення своїх позицій. Цей принцип стосується і сторін будь-яких конфліктів, які висвітлюються у ЗМІ.

DW.COM