Співвласник телеканалу ″Дождь″: Канал на межі закриття | Політичні новини з Європи: аналітика, прогнози, коментарі | DW | 03.02.2014
  1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages

Європа

Співвласник телеканалу "Дождь": Канал на межі закриття

Рішення оператора "Триколор ТБ" припинити мовлення російського незалежного телеканалу ставить під загрозу його існування, заявив співвласник телеканалу "Дождь".

В студії телеканалу Дождь

В студії телеканалу "Дождь"

Один із співвласників російського незалежного телеканалу "Дождь" Олександр Винокуров заявив, що відключення каналу оператором зв'язку "Триколор ТБ" ставить під загрозу діяльність телекомпанії. У своєму мікроблозі Twitter Винокуров написав, що "його відключення останнім великим оператором означає фактичне закриття телеканалу". Раніше прес-служба оператора "Триколор ТБ" повідомила про рішення розірвати угоду з телеканалом "Дождь" і припинити його мовлення з 10 лютого.

На засіданні ради директорів ЗАТ "Національна супутникова компанія" було поставлено питання про політику телеканалу "Дождь". "Було вирішено, що мовлення телеканалу в пакетах оператора недоцільно, його вивення з пакетів проводитиметься відповідно до чинного договору та зобов'язанням оператора перед абонентом", - цитує одного з членів ради директорів агентство "Інтерфакс".

Покарання за фривольність?

Нагадаємо, що наприкінці січня телеканал "Дождь" попросив телеглядачів відповісти на запитання, чи можна було врятувати жителів Ленінграду, якби місто здали німецьким військам. Опитування викликало великий суспільний резонанс. Телеканал відразу ж потрапив "під приціл" прокремлівських медіа. Між тим про призупинення мовлення телеканалу вже оголосили "Ростелеком", ТБ "ОнЛайм", "Акадо", "НТВ -Плюс" і "Білайн". Тепер же про відключення оголосило і керівництво "Триколор ТБ".

Аудіо й відео до теми