1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages

Новини

РУСАДА: NYT перекрутило слова керівництва про допінгову змову

У Російському антидопінговому агентстві заявили, що журналістка видання New York Times вирвала з контексту "визнання" наявності "інституційної змови".

Російське антидопінгове агентство (РУСАДА) у середу, 28 грудня, заявляє, що авторка матеріалу газети New York Times про допінг у російському спорті спотворила і вирвала з контексту слова виконувачки обов'язків голови РУСАДА Анни Анцеліович.

В агентстві пояснюють, що під час розмови Анцеліович з журналісткою NYT Ребеккою Руїз, в.о. гендиректора РУСАДА зробила зауваження, що в звіті, опублікованому 9 грудня 2016 року, Річард Макларен відмовився від слів "державна система допінгу" і використовував словосполучення "інституційний змова", виключаючи, таким чином, можливу залученість вищого керівництва країни. Однак ця цитата була сприйнята Руїз як визнання наявності змови на інституційному рівні у спортивних федераціях Росії.

Кремль відмовився вважати цитати Анцеліович у тексті матеріалу New York Times першоджерелом. Прес-секретар президента Росії Володимира Путіна Дмитро Пєсков заявив про необхідність "перевірити достовірність цих слів (…) що малося на увазі, в якому контексті".

Як повідомлялося, газета New York Times протягом декількох днів спілкувалася з російськими чиновниками, покликаними реформувати російську систему нагляду за допінгом. У статті, опублікованій 28 грудня, зазначається, що російські чиновники вперше визнали наявність в Росії "інституційної змови" щодо застосування допінгу у великому спорті.