Росія оголосила ″іноагентами″ дев′ять засобів масової інформації | Новини - актуальні повідомлення про події в світі | DW | 05.12.2017
  1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages

Новини

Росія оголосила "іноагентами" дев'ять засобів масової інформації

У Росії опублікували список засобів масової інформації, які визнано "іноземними агентами". Серед них - "Радіо Свобода" та "Голос Америки".

Радіо Вільна Європа/Радіо Свобода відтепер є в Росії іноагентом

Радіо "Вільна Європа/Радіо Свобода" відтепер є в Росії "іноагентом"

Міністерство юстиції Росії опубліковало у вівторок, 5 грудня, перший список засобів масової інформації, яким надано статус "іноземних агентів". До нього увійшли де'вять ЗМІ: "Голос Америки", Радіо "Вільна Європа/Радіо Свобода", "Кавказ.Реалії", "Крим.Реалії", телеканал "Настоящее время", "Сибір.Реалії", "Фактограф", татаро-башкірська служба "Радіо Свобода", "Idel.Реалії".

Нагадаємо, що 25 листопада президент РФ Володимир Путін підписав закон, що дозволяє прирівнювати зарубіжні ЗМІ до іноземних агентів. ЗМІ в Росії вважається "іноземним агентом", якщо отримує "грошові кошти та (або) інше майно від іноземних держав, їхніх державних органів, міжнародних та іноземних організацій, іноземних громадян, осіб без громадянства або уповноважених ними осіб", а також від російських юридичних осіб, "які отримують грошові кошти та інше майно з вказаних джерел".

На ЗМІ-"іноагентів" поширюватимуться обмеження і зобов'язання, передбачені зараз для некомерційних організацій - іноземних агентів, включаючи необхідність подавати додаткову звітність та маркувати власну продукцію "іноземний агент". За відмову реєструватись "іноземним агентом" ЗМІ підлягатимуть закриттю в РФ.

Приводом для ухвалення рішення стала суперечка між Москвою та Вашингтоном, яка спалахнула наприкінці жовтня. 19 жовтня російський закордонний мовник RT, раніше відомий як Russia Today, повідомив, що міністерство юстиції США зобов'язало його зареєструватись у відповідності до закону про "іноземних агентів". Аналогічна реєстрація вимагається і від російського держагентства новин Sputnik. Після нетривалого опору RT погодилася зареєструватись у США як "іноземний агент".