1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages

Європа

Німецькі журналісти пояснили колегам з Росії жарт про Pussy Riot

Німецький телеканал ZDF звернувся російською мовою до ЗМІ у Росії, які неправильно зрозуміли жарт про Pussy Riot. Висловлювання німецької актриси про проплачену підтримку російського гурту було "чистої води іронією".

Телеканал ZDF російською пояснив російським ЗМІ жарт про Pussy Riot

Телеканал ZDF російською пояснив російським ЗМІ жарт про Pussy Riot

Німецький телеканал ZDF нестандартно відреагував на повідомлення в російських ЗМІ про підкуп німецької актриси Анни Тальбах, якій начебто заплатили гроші за висловлювання на підтримку Pussy Riot. Німецькі тележурналісти в ефірі російською мовою пояснили колегам з Росії, що слова Тальбах в одному зі сатиричних телешоу про отримання винагороди "були чистої води іронією, сарказмом, а простіше кажучи, жартом".

Ведучі культурного тележурналу "Aspekte" наголосили, що тележурнал ZDF нікому не платить за висловлювання власної думки, а цитату учасниці "веселого шоу" низка російських ЗМІ сприйняли як "серйозний факт". Крім того, опубліковані в Росії матеріали телебачення й преси про непорядність німецьких журналістів та їхніх респондентів були названі "суцільною фальшю". При цьому авторів російських критичних сюжетів звинуватили в "торгівлі старими жартами", оскільки Тальбах іронічно висловлювалася з приводу Pussy Riot ще торік.

Як жарт перетворився на теорію змови

Раніше повідомлялося, що російське державне телебачення кілька днів тому в прайм-тайм обвинуватило ZDF у підкупі інтелектуалів. Як стверджувалося, вони отримували "конверти" з грошима за те, щоб виступити з критикою на адресу президента Володимира Путіна й вироку учасницям панк-гурту Pussy Riot. У передачі кореспондента Першого каналу Івана Благова повідомлялося, що з метою організації підтримки Pussy Riot використовувалися "брудні технології". Так, актриса Анна Тальбах начебто визнала, що отримала від ZDF гроші за заяву на підтримку Pussy Riot.

Приводом слугував 15-хвилинний випуск культурного тележурналу "Aspekte", який вийшов в ефір 17 серпня 2012 року в день оголошення вироку Pussy Riot. Співачка Ніна Гаґен, лауреат Нобелівської премії з літератури Герта Мюллер та Анна Тальбах, які брали участь у передачі, засудили рішення суду.

Як жарт перетворився на теорію змови

Через десять місяців після передачі ZDF наближена до Кремля бульварна газета "Комсомольська правда" розмістила на своїх шпальтах матеріал під заголовком "Вони змагалися за Pussy Riot. Не безплатно". При цьому стаття супроводжувалася фотографією актриси Анни Тальбах.

Саме її російські журналісти зробили головним свідком у своїй теорії змови. Вони послалися на те, що Анна Тальбах у ток-шоу ZDF "Roche und Böhmermann" "проговорилася", що отримала гроші за підтримку Pussy Riot.

Актриса вибачилася за невдалий жарт

Представники телеканалу ZDF і сама Тальбах пояснили, що це був жарт. У заяві для преси, яку агент актриси передав DW, наголошується, що вона не отримувала грошей за виступ у передачі "Aspekte". "Більше того, пані Тальбах без жодних попередніх фінансових домовленостей погодилася на прохання програми ZDF "Aspekte" висловитися з приводу актуальних культурно-політичних подій у зв'язку з Pussy Riot і не отримала за це жодної винагороди", - йдеться в заяві.

Ведучі популярного сатиричного шоу Roche & Böhmermann

Ведучі популярного сатиричного шоу "Roche & Böhmermann"

Її жарт з цього приводу повністю відповідав духу сатиричного ток-шоу "Roche und Böhmermann", наголошується в документі: "Пані Тальбах дуже прикро, якщо її сатиричні висловлювання могли бути сприйняті неправильно, і приносить вибачення програмі ZDF "Aspekte" за спричинені таким чином неприємності".

Москва жартів не розуміє

Але в Москві до цього не прислухалися. Слідом за "Комсомольською правдою" тему підхопило телебачення. У керівництві ZDF вважають, що телеканал став мішенню цілеспрямованої кампанії атак прокремлівських засобів масової інформації.

Це не перший випадок, коли в Москві не зрозуміли жартів німецького телебачення, зауважує Der Spiegel. У сатиричній програмі ZDF "Heuteshow", яка вийшла в ефір у грудні 2011 року, Олівер Велькес висміяв підтасовки на виборах і мовчазне складання повноважень тодішнім президентом Медведєвим. Після цього з Росії надійшли протести.