1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages

Європа

Німецька компанія вибачилась перед українським виданням "Главком"

Українське видання, що розміщувалося на німецькому хостингу, не відключать на прохання Роскомнагляду. Німецька сторона попросила вибачення за те, що відразу не розібралась у ситуації.

Новина про Марш за федералізацію Сибіру досі розміщена на сайті Главком

Новина про "Марш за федералізацію Сибіру" досі розміщена на сайті "Главком"

Хостингова компанія Hetzner Online AG, що базується у Німеччині, вибачилась перед представниками українського онлайн-порталу "Главком" за "неправильно винесений вердикт". Про це повідомляє керівник українського ресурсу Віктор Шлінчак на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook. Раніше сайт погрожували відключити, якщо редакція відмовиться видалити новину про акцію "Марш за федералізацію Сибіру". З відповідною вимогою до онлайн-видання і до хостингової компанії звернулась Федеральна служба нагляду у сфері зв’язку, інформаційних технологій масових комунікації РФ (Роскомнагляд).

Між тим у листі німецької компанії, спрямованому "Главкому", зазначається, що після здійснення правової експертизи компанія просить вибачення за інцидент. "Наша технічна підтримка винесла неправильний вердикт, щодо чого ми дуже жалкуємо", - зазначається у листі від Hetzner Online AG.

Всупереч цензурі з РФ

Керівник проекту повідомив, що відключення "Главкому" тепер не загрожує взагалі - сайт "переїхав" на український сервер. "Я ж вдячний українським дипломатам із посольства України в Німеччині, вітчизняному МЗС, українському омбудсмену, "Репортерам без кордонів", журналістським спілкам та колегам-журналістам, які підтримували нас у боротьбі за право на професію!", - пише Шлінчак на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook.

Раніше міністерство закордонних справ України та уповноважена Верховної Ради з прав людини звернулись до німецької сторони з проханням розібратись у ситуації. Обоє були здивовані поведінкою німецької хостингової компанії, яка погрожувала "Главкому" закрити хостинг у разі відмови зняти з сайту матеріал.

Обурення спробами російських владних органів висловили також в неурядовій організації "Репортери без кордонів". "Роскомнагляд у черговий раз намагається унеможливити доступ до небажаних матеріалів. Це нечувано, що Роскомнагляд зі своїм чітко сформульованим побажанням цензури звертається навіть до німецької компанії з хостингу веб-сайтів. Іноземні підприємства не повинні дозволяти робити з себе інструмент російської цензурної політики", - зазначила речниця правління "Репортерів без кордонів" Астрид Фролофф.