1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages

Новини

Міжнародні асоціації журналістів засудили позбавлення ліцензії "Радио Вести"

За останні два тижні Нацрада з питань телебачення та радіомовлення не продовжила ліцензії двох телерадіокомпаній, які мовили під логотипом "Радио Вести".

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення на засіданні в п'ятницю, 3 березня, відмовилася продовжувати ліцензію на мовлення ТОВ "ТРК "ДИВОСВІТ", яка мовить у Києві під логотипом "Радио Вести". Термін дії ліцензії закінчився в лютому 2017 року.

Як зазначила під час засідання заступниця голови Нацради Уляна Фещук, у разі, якщо ліцензіат порушував умови видачі ліцензії, регулятор має право не продовжувати її дію. "У компанії є чотири попередження. Одне з них було накладено через пряму мову в ефірі представників бойовиків у Донецьку, в якій були прямі заклики до сепаратизму. Друге попередження було за перешкоджання законній діяльності Нацради у вигляді ненадання радіостанцією запису ефіру та інших фактів. Крім того, було попередження за присутність в ефірі Тетяни Монтян, мова якої ображала честь і гідність, та не була припинена журналістом", - зазначила Фещук, цитує агентство "Інтерфакс-Україна".

DW.COM

Критика рішення 

Напередодні Міжнародна та Європейська федерації журналістів (IFJ, EFJ) на сайті IFJ оприлюднили заяву, в якій засудили позбавлення Нацрадою ліцензії "Радио Вести", зокрема, рішення щодо неподовження ліцензії ТОВ "Телерадіовидавнича компанія "Майстер", яка в Харкові мовить під логотипом "Радио Вести". Відповідне рішення Нацрада ухвалила 23 лютого.

"Несподіване анулювання ліцензії "Радио Вести" підриває право на свободу висловлювань, плюралізм у медіа та різноманіття медіа-контенту, які є важливими для життя будь-якого демократичного суспільства", - заявив президент IFJ Філіп Лерут. IFJ закликала Нацраду негайно відновити право мовлення "Радио Вести" та запобігти звільненню працівників радіостанції.

Своєю чергою, медіахолдинг "Вести Україна" вважає незаконним рішення Національної ради, називаючи його підтвердженням політики цензури в Україні. "Нацрада остаточно зарекомендувала себе як не просто репресивне, але й регресивне відомство", - заявила голова медіахолдингу "Вести Україна" Ольга Семченко.

Медіахолдинг "Вести Україна" пов'язують з колишнім міністром доходів і зборів в уряді Миколи Азарова Олександром Клименком, який після виїзду з України в 2014 році проживає в Росії.