1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages

Європа

Забагато Берлусконі: італійський канал оштрафували за надмірну увагу до прем’єра

Центральний італійський телеканал RAI 1 оштрафували на 100 тисяч євро за нерівномірне висвітлення політичних новин. Зокрема йдеться про надмірне згадування імені Сильвіо Берлусконі.

Прем’єр-міністр Італії Сильвіо Берлусконі

Прем’єр-міністр Італії Сильвіо Берлусконі

Як пояснює своє рішення італійське відомство з нагляду за телекомунікаціями Agcom, санкція накладена на RAI 1 за «недотримання порядку» висвітлення політичниü подій в країні та за ігнорування попередніх закликів організації до більшої виваженості подачі інформації.

Історія розгортається на тлі того, що 15 та 16 травня в Італії пройдуть важливі місцеві вибори, а прем’єр-міністр країни Сильвіо Берлусконі очолює у Мілані партійний список своєї політичної сили «Народ свободи». Тому лідер лівоцентристської опозиції П'єрлуїджі Берсані проголосив, що або Agcom відреагує на ситуацію, або як він сам сказав: «Я виберуся на дах, щоб гарантувати право на комунікацію. Тут вам не Білорусь».

Недозволене звернення

Лідер лівоцентристів наголосив також, що «новини RAI 1подавались однобічно, до того ж, сортувались певним чином». Ще одним приводом до обурення опозиції стало те, що у середу RAI 1 та італійський П'ятий канал подали в ефір відеозвернення Берлусконі всупереч нормі, яка «відкрито забороняє розповсюдження відеозвернень усередині випусків новин під час передвиборчих кампаній».

Agcom нагадало RAI 1 та кільком іншим телеканалам, що показувати представників діючої влади, у тому числі главу уряду, вони можуть у зв'язку з їхніми функціями «в обсязі, необхідному для забезпечення глядачів повною та всебічною інформацією». Відомство також наголосило на необхідності обмежити згадування імені Сильвіо Берлусконі та пропорційно розподілити ефірний час між представниками правлячої коаліції та опозиції.

Щодо накладеного штрафу, то, вважає представник лівоцентристів і колишній директор RAI Роберто Дзаккарія, «його повинен виплатити не канал, а – з власної кишені - його нинішній керівник Аугусто Мінцоліні, який встановив там свої правила».

Автор: Мар'яна Яворська
Редактор: Леся Юрченко

DW.COM