1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages

Новини

Журналістка The New York Times наполягає на точності цитат про допінг у Росії

Ребекка Руїз відкинула звинувачення в тому, що у своїй статті вона начебто спотворила цитати функціонерів з РФ, які визнають системне застосування допінгу в російському спорті.

Журналістка американської газети The New York Times Ребекка Руїз відкинула звинувачення російської влади в тому, що у статті про допінг у російському спорті, опублікованій 27 грудня, вона начебто спотворила висловлювання функціонерів з РФ. "Відповідаю на коментар Кремля: всі цитати в нашій статті правильні", - написала журналістка в середу, 28 грудня, у Twitter.

"Російські функціонери сказали мені, що вони більше не оспорюють існування допінгових схем, вони оскаржують лише той факт, що це проходило під контролем держави", - зазначила Руїз в одному зі своїх повідомлень у Twitter. Вона також підкреслила, що звернулася за підтвердженням цієї інформації до глави Незалежної громадської антидопінгової комісії Віталія Смирнова і той відповів ствердно.

Нагадаємо, прес-секретар президента Росії Дмитро Пєсков 28 грудня відкинув звинувачення в тому, що в РФ на державному рівні існувала програма підтримки вживання допінгу спортсменами

У статті видання зазначається, що функціонери вперше визнали існування системи застосування допінгу в російському спорті. На доказ газета наводить слова виконувачки обов'язків глави Російського антидопінгового агентства Анни Анцеліович. За версією видання, вона заявила, що "це була інституційна змова", але підкреслила, що представники вищого керівництва країни нічого про неї не знали. У заяві, розміщеній 28 грудня на сайті РУСАДА, підкреслюється, що слова Анцеліович "були спотворені і вирвані з контексту".

Дивитись відео 02:01

Зеппельт про допінг-скандал у Росії: Мутко має піти у відставку (28.12.2016)

DW.COM

Аудіо й відео до теми