Власник концерну Amazon придбав газету Washington Post | Події економіки: оцінки, прогнози, коментарі з Німеччини та Європи | DW | 06.08.2013
  1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages

Економіка

Власник концерну Amazon придбав газету Washington Post

Продано одну з найавторитетніших газет США - Washington Post. Засновник інтернет-концерну Джеф Безос заплатить за неї 250 мільйонів доларів. Досі видання роками боролося зі скороченням тиражів та прибутків.

Мультимільярдер Джеф Безос (на фото) заплатить за Washington Post загалом 250 мільйонів доларів, повідомляє у вівторок, 6 серпня, агенція Reuters. Завдяки "унікальному розумінню технологій, діловитості та перспективному плануванню" Безос - найкращий можливий новий власник, заявив у відкритому листі колишній видавець Дональд Грехем. Він також підкреслив, що Безос купує видання не для потреб свого інтернет-концерну.

Цінності залишаться

Oскільки інтернет змінює галузь, необхідно експериментувати, повідомив 49-річний Джеф Безос, якому протягом двадцяти років вдалося розвинути Amazon.com до одного зі світових торговельних концернів. Він заявив, що в найближчі роки в Washington Post відбудуться зміни, але цінності видання буде збережено.

"Газета залишається зобов'язаною своїм читачам, а не приватним інтересам власника", - цитує слова Безоса Reuters. Також бізнесмен запевнив, що не збирається змінювати керівний склад видання.

Washington Post, попри авторитетність, боролася за виживання

Washington Post, попри авторитетність, боролася за виживання

Скрутне становище друкованої преси

Заснована в 1877 році Washington Post понад 80 років належала родині Грехемів. Вона вважається однією з найавторитетніших американських газет. Видання стало всесвітньо відомим, зокрема, завдяки "Вотергейтському скандалу" 1970-х років - публікації викривальних матеріалів, які призвели до відставки тодішнього президента США Ричарда Ніксона. За це журналісти Washington Post отримали Пулітцерівську премію. Свій внесок газета зробила й у викриття шпигунського скандалу навколо Агентства національної безпеки США.

Але протягом останніх років Washington Post мусила боротися зі скороченням тиражів, прибутків та відходом рекламодавців. Із розвитком інтернету такі проблеми переживає друкована преса в усьому світі. Минулого тижня стало відомо, що газету Boston Globe, яка досі належала концерну New York Times, купив власник бейсбольної команди Boston Red Sox за 70 мільйонів доларів. Тенденція до збуту друкованих видань спостерігається й у Німеччині: нещодавно видавництво Axel Springer продало більшість своїх друкованих видань медіагрупі Funke.

DW.COM