Британський прем’єр визнав кадрові помилки | Політичні новини з Європи: аналітика, прогнози, коментарі | DW | 20.07.2011
  1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages

Європа

Британський прем’єр визнав кадрові помилки

Британський прем’єр Кемерон сказав, що не став би вдаватися до послуг колишнього головного редактора цього видання Енді Коулсона, якби знав про його причетність до скандальних прослуховувань.

Девід Кемерон промовляє у парламенті

Девід Кемерон промовляє у парламенті

Під час свого виступу у парламенті в середу, 20 липня, британський прем'єр Девід Кемерон, сказав що «шкодує» з приводу призначення Енді Коулсона на посаду свого прес-радника. Водночас він підкреслив, що той відійшов від справ задовго до вибуху нового скандалу. Прем'єр наголосив також, що цей скандал, безсумнівно, підірвав довіру населення до поліції та ЗМІ. Коулсон був шеф-редактором видання News of the World, яке постало у центрі розгалуженого скандалу. Його та інших 9 осіб – працівників видання, поліція підозрює у причетності до прослуховування телефонів, а також підкуповуванні чільних правоохоронців, від яких видання могло отримувати конфіденційну інформацію.

Лідер консервативної партії Кемерон запевнив парламентаріїв, що буде розпочато розслідування взаємин між пресою, поліцією та чільними політиками. Крім того, на думку Кемерона, ця історія порушила проблему етики та цінностей в керівництві лондонської поліції. Він заперечив, що уряд нібито намагався загальмувати розслідування скандалу.

Ставки на відставку

Руперт Мердок

Руперт Мердок

У вівторок стало відомо про те, що британські букмекери почали приймати ставки на відставку прем'єр-міністра Кемерона ще до кінця тижня. Минулої п’ятниці стало відомо, що у відставку пішли глава видавничого дому Dow Jones Ліз Хінтон і керівник News International Ребека Брукс. Обидва декілька років тому давали свідчення перед комісією британського парламенту, де стверджували, що прослуховування, яку здійснював тепер вже закритий таблоїд News of the World, не мало масштабного характеру. Через скандал медіа-магнат Руперт Мердок відмовився від заявки на придбання британського оператора супутникового телебачення BSkyB. Водночас у середу він повідомив, що поки не збирається запускати нової газети на заміну News of the World.

Дмитро Каневський / ap, reuters, dpa
Редактор: Роман Гончаренко

DW.COM