1. Inhalt
  2. Navigation
  3. Weitere Inhalte
  4. Metanavigation
  5. Suche
  6. Choose from 30 Languages

TEME

Tko je zaustavio distribuciju Arene?

12 tisuća već otisnutih primjeraka bulevarskoga lista Arena povučeno je nakon uredničke odluke da se ne objavljuje već najavljena priča o fizičkim nasrtajima ministra znanosti, obrazovanja i sporta Dragana Primorca na njegovu nekadašnju djevojku.

default

Hrvatski mediji bave se spekulacijama što stoji iza tog slučaja, tko je doista odgovoran za cenzuriranje izdanja te postoje li ikakvi temelji za tvrdnje iz diskutabilnoga članka.

Iako se navodi iz povučenoga teksta o Primorčevu nasilničkome ponašanju odnose na vezu koju je još u drugoj polovici osamdesetih imao s nekadašnjom TV- voditeljicom, hrvatski se mediji najviše bave spekulacijama tko je doista zaustavio rotaciju i donio odluku o povlačenju verzije Arene sa spornim tekstom. Prema nekim izvorima to je bio predsjednik Uprave i suvlasnik Europa Press Holdinga Ninoslav Pavić, čija je kuća vlasnik spomenutog časopisa. EPH već kontrolira veliki dio hrvatskoga tržišta novina svojim izdanjima među kojima su i Jutarnji list, Globus i Sportske novosti, a uskoro bi se to medijsko carstvo trebalo proširiti i na državnu Slobodnu Dalmaciju. Upravo je to preuzimanje nedavno izazvalo buru reakcija zbog mogućeg monopola koji bi EPH dobio, no nakon pozitivnog mišljenja Vladinih agencija upućeni tvrde da je Pavić vrlo oprezan da ne naruši dobar odnos s vladajućim HDZ-om. Ne isključuje se ni mogućnost da su Banski dvori izravno izvršili pritisak na EPH, no to je u Vladi odlučno demantirano. Sa demantijem se oglasio i sam Primorac koji je odbacio optužbe te dodao da smatra kako se radi o izmišljotini kojom ga protivnici njegovih ministarskih odluka žele diskreditirati. Njegova nekadašnja djevojka, a danas supruga košarkaša Josipa Vrankovića - Sanja Pavela navodno je zlostavljanje komentirala suzdržano poručivši da nema što reći, te da onaj tko je optužen treba potvrditi ili opovrgnuti navode. Glavni urednik Arene Damir Jirasek tvrdi, pak da je članak povućen radi dodatnog provjeravanja činjenica obzirom da nisu bili zadovoljni njegovom vjerodostojnošću u tom trenutku. Intrigantno je da je tekst očito problematične vjerodostojnosti već bio u reklami za novi broj, no još veću zabrinutost izaziva način na koji je u konačnici došlo do povlačenja 12 tisuća već otisnutih primjeraka.